martes, 29 de octubre de 2013

Taller del Blog



BLOG DE SANT ANTONI

Introducció:
Durem a terme la creació d’un Blog mitjançant l’eina de publicació de Blogger durant les festes de Sant Antoni del curs 2013/2014 per a que els estudiants de Primària de diferents centres escolars puguin compartir informació.

Destinataris:
La proposta va dirigida a alumnes del primer i segon cicle de Primària de tres centres escolars del municipi de Palma; CP Miquel Costa i Llobera, CP Maria Antònia Salvà i CP Felip Bauçà.

Objectius:
·         Col·laboració i participació entre diferents centres escolars del municipi de Palma
·         Fomentar el treball en grup i la col·laboració dels alumnes
·         Potenciar i millorar l’ús de les noves tecnologies per part dels alumnes de primària
·         Conèixer i recollir informació sobre la cultura i les tradicions de Mallorca

Recursos:
  • ·         Recursos materials:
o   Ordenadors
o   Connexió a Internet
o   Càmera fotogràfica
o   Cartolines
o   Pintures

  • ·         Recursos humans:
o   2 professors de cada centre implicat en el projecte
o   Alumnes

Descripció de l’activitat:
  • ·         Primera sessió:
Primer de tot es durà a terme la presentació del Blog, els objectius que es pretenen i el funcionament de les activitats a realitzar.
  • ·         Sessió 2:
Creació dels grups de treball i cada grup començarà cercar informació sobre Sant Antoni.
  • ·         Sessions 3,4 i 5:
Es duran a terme activitats relacionades amb la festa de Sant Antoni (realitzaran murals, caretes de dimonis, dibuixos, aprendran la lletra de cançons de Sant Antoni...)
  • ·         Sessió 6:
El dia de Sant Antoni els alumnes elaboraran un fogueró i menjaran sobrassada i botifarró i tocaran les cançons que han aprés durant aquests dies amb la ximbomba.
  • ·         Darrera sessió:
Els alumnes penjaran al Blog les fotos de les activitats que han anat fent aquests dies i les compartiran amb els demés centres.

Avaluació:
Es farà una avaluació diària de les activitats que els alumnes han anat fent i de la col·laboració i el treball en equip.


No hay comentarios:

Publicar un comentario