BLOG DE SANT ANTONI
Introducció:
Durem a terme la creació d’un
Blog mitjançant l’eina de publicació de Blogger durant les festes de Sant
Antoni del curs 2013/2014 per a que els estudiants de Primària de diferents
centres escolars puguin compartir informació.
Destinataris:
La proposta va dirigida a
alumnes del primer i segon cicle de Primària de tres centres escolars del
municipi de Palma; CP Miquel Costa i Llobera, CP Maria Antònia Salvà i CP Felip
Bauçà.
Objectius:
·
Col·laboració i participació entre diferents centres escolars del
municipi de Palma
·
Fomentar el treball en grup i la col·laboració dels alumnes
·
Potenciar i millorar l’ús de les noves tecnologies per part dels alumnes
de primària
·
Conèixer i recollir informació sobre la cultura i les tradicions de
Mallorca
Recursos:
- · Recursos materials:
o
Ordenadors
o
Connexió a Internet
o
Càmera fotogràfica
o
Cartolines
o
Pintures
- · Recursos humans:
o
2 professors de cada centre implicat en el projecte
o
Alumnes
Descripció de l’activitat:
- · Primera sessió:
Primer
de tot es durà a terme la presentació del Blog, els objectius que es pretenen i
el funcionament de les activitats a realitzar.
- · Sessió 2:
Creació
dels grups de treball i cada grup començarà cercar informació sobre Sant
Antoni.
- · Sessions 3,4 i 5:
Es duran
a terme activitats relacionades amb la festa de Sant Antoni (realitzaran
murals, caretes de dimonis, dibuixos, aprendran la lletra de cançons de Sant
Antoni...)
- · Sessió 6:
El dia
de Sant Antoni els alumnes elaboraran un fogueró i menjaran sobrassada i
botifarró i tocaran les cançons que han aprés durant aquests dies amb la
ximbomba.
- · Darrera sessió:
Els
alumnes penjaran al Blog les fotos de les activitats que han anat fent aquests
dies i les compartiran amb els demés centres.
Avaluació:
Es farà una avaluació diària de
les activitats que els alumnes han anat fent i de la col·laboració i el treball
en equip.
